piątek, 31 sierpnia 2012

ćwieki, ćwieki wszędzie!

ostatnio zaobserwowałam gigantyczny ćwiekowy bum! są one dosłownie wszędzie, na butach, ubraniach, torebkach. znajdzie się również ćwiekowa biżuteria i bielizna. biustonosz z ćwiekami już widziałam, teraz czekam na majtki :D jednakże podoba mi się ten trend, ale co za dużo to nie zdrowo. w dzisiejszym stroju ćwieki były tylko na bluzko-tunice, która jest absolutnie nietuzinkowa. podoba mi się w niej asymetria no i oczywiście ramiona ozdobione ćwiekami. jeśli "góra jest bogata" to dół musi być skromny, więc czarne legginsy i balerinki. było dość wietrznie więc narzuciłam na siebie parkę ze skórzanymi rękawami. moja nowa miłość :D zobaczymy jak będzie sprawować się jesienią :) no i na koniec dodatek czyli moja siostrzenica w roli modelki :D
parka - atmosphere
bluzka - rebelious
legginsy - select
buty - h&m
torebka - atmosphere







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz