sobota, 26 stycznia 2013

pędzą konie po betonie!

dawno nie było tutaj nic nowego, więc pora na pierwszy zimowy post! :) myślę, że połączenie trzech kolorów - beżowego, czarnego i bordowego stworzyło ciekawy zestaw. jako bazę wybrałam cekinową spódniczkę, którą sama wybrałam sobie w prezencie pod choinkę. bardzo ją lubię, ale jest dość "trudna" w noszeniu - cekiny strasznie drapią :D do tego dobrałam bluzkę z nadrukiem z dwoma biegnącymi końmi. można pomyśleć, że połączenie cekiny + konie to jakiś absurd, ale ja uważam je za całkiem zabawne :D żeby nie przesadzić to na dół i górę nałożyłam rzeczy czarne, a naszyjnik i kopertówkę wybrałam w podobno najmodniejszym kolorze sezonu - bordowym :) żeby nie było przy tej minusowej temperaturze nie obyło się bez kurtki, komina i rękawiczek. pozdrawiam! :)

bluzka - atmosphere
spódnica - h&m
marynarka - reserved
naszyjnik - atmosphere
kopertówka - reserved
buty - ccc








2 komentarze:

  1. świetna stylizacja, fajnie połączyłaś cekinową spódnicę z bluzeczką :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, to znowu ja :P nominowałam Cię do Lebster Award, dlatego zajrzyj i zobaczysz co to ;)

    OdpowiedzUsuń