niedziela, 9 marca 2014

dress like a barbie

która z dziewczyn w dzieciństwie choć raz nie bawiła się lalkami Barbie... ;) te dziewczęce marzenia - być taką jak jej ukochana lalka. zgrabną, piękną, odzianą w najmodniejsze sukienki i z przystojnym Kenem u boku. boże co ja piszę xD w poszukiwaniu czegoś do ubrania na wczorajszy dzień kobiet zaszłam do c&a i tam znalazłam ją: różową, falbankową, na maksa cukierkową sukienkę. patrzę na cenę - 12.90zł pierwsza myśl 'a dobra przymierze' no i już się z nią nie rozstałam. co za deal! :) dobrałam do niej sandały z ćwiekami, biało czarną kopertówkę i naszyjnik z mieniącymi się kamieniami. zabawa była udana, choć powrót do domu do najcieplejszych nie należał :)

sukienka - c&a
buty - select
torebka - atmosphere
naszyjnik - atmosphere










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz