piątek, 20 czerwca 2014

neon time

Hej!!! Neony tak samo jak i pastele zdominowały wiosenno-letnie kolekcję. Ja sama nie mogę się zdecydować, które odcienie wolę bardziej :D Jako, że czerwiec zbliża się ku końcowi, a to oznacza gorący okres wyprzedażowy :) Warto polować na przecenione ubrania, bo te nie są warte swojej początkowej, często bardzo wygórowanej ceny :D W dzisiejszym poście numerem jeden jest oczojebna tunika właśnie z wyprzedaży :D dobrałam do niej również rażące trampki, co by mnie żaden samochód na ulicy nie potrącił :) połączyłam je z klasyczną czernią, ale musiałam dołożyć kolorowy naszyjnik i usta w kolorze fuksji :D
Miłego weekendu kochani!!! :**

kurtka - atmosphere
tunika - h&m
podkoszulka - h&m
legginsy - new look
trampki - no name
torba - new look
naszyjnik - bershka













2 komentarze:

  1. Szukam wszędzie takiej kurtki z frędzlami, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ulubiona :D kupiłam ją z 1,5 roku temu, więc teraz pozostaje szukać na allegro

      Usuń