piątek, 11 lipca 2014

pastele

witajcie! mam w głowie tyle rzeczy i tyle tematów, które chętnie bym tu opisała, ale pewien głos w mojej głowie mówi: ' Olka nie trać uderzeń w klawiaturę i ścierania guziczków na takie coś. ' No i nie tracę, czasem milczenie okazuję się mega drogim złotem. Teraz są wakacje, więc trzeba korzystać z ładnej pogody, wolności i tego co nam dają nasze możliwości :) No dobraaaa. Trochę odbiegam od tematu, bo to strona, na której pokazuje jak się ubieram, a nie opisuję filozofię życia :D Kilka dni temu miałam na sobie dziewczęcą sukienkę z błyszczącą górą i rozkloszowanym dołem - dobrałam do niej pastelowe dodatki. Pudrowe buty, dwukolorową kopertówkę ( ostatnio mój ulubiony model torebki, przynajmniej zawsze mam ją pod ręką :) ) oraz naszyjnik sprowadzany na specjalne zamówienie prosto zza granicy czyt. allegro z chin xD mam nadzieję, że się podoba i do następnego! :)

sukienka - atmosphere
kopertówka - atmosphere
buty - zara
naszyjnik - allegro









4 komentarze: