czwartek, 13 listopada 2014

dobre cycki

No heeej :D Co tam u Was czytelnicy? Mam nadzieję, że tak samo wesoło jak u mnie :) Rozpisywać się za bardzo nie będę, ale jaram się tym, że jutro idę na premierę 'Głupiego i głupszego bardziej'. Jestem fanką pierwszej części, więc takiej okazji sobie nie odpuszczę :) Mała rzecz a cieszy! Dlaczego taki tytuł posta? Z prostej przyczyny - nie musisz nosić dekoltu, czy się rozbierać, by zwrócić na coś uwagę - wystarczy napis na t-shircie w języku polskim i wzrok przechodniów gwarantowany. Nasza kochana mentalność :D Do skajowej spódnicy dobrałam t-shirt Rest Factory, który słynie z odważnych, koszulkowych sentencji. Błękitne trampki, torebka, oraz pudrowy płaszcz dodają temu zestawowi 'słodkości'. Jeśli bacznie obserwujecie, to zapewne zauważyliście, że różowy płaszcz jest taki sam jak limonkowy. Jakoś nie mogłam się oprzeć temu krojowi i teraz noszę je naprzemiennie :D

Udanego weekendu :*

płaszcz - reserved
koszulka - redesigned stories factory
spódnica - atmosphere
torebka - mohito
trampki - no name
komin - reserved












25 komentarzy:

  1. Nie są dobre, są genialne! Aż mi ciśnienie skoczyło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola! Nawet jakbyś nie miała tego napisu, nie umiałbym przejść obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak szczerze jak się z tym czujesz dobrze, źle czy Ci to wisi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wisi? wszystko wisi hahaha xD a na poważnie to zależy od dnia, humoru i kobiecego cyklu :D

      Usuń
    2. Ma prawo wisieć! W końcu jest co wisieć:) A tak w ogóle to jesteś dumna ze swych genialnych cudów natury czy miałaś kiedyś myśli typu: "ale mnie wkurwiają te cycki chciałabym mieć mniejsze"?

      Usuń
    3. 'im cycki większe w młodości tym dłuższe na starość' ot co! :D oczywiście, że tak. mam dni, że myślę sobie 'kurde fajne mam te pieszczoszki" xD ale miewam też dni, że chętnie bym je odkroiła ;) kobieta zmienną jest :D

      Usuń
    4. AA tam to co będzie kiedyś, to.......będzie kiedyś, na razie cieszmy się tym co jest, jeszcze ze 30 lat będą w dobrej formie, a jak wsmarowywujesz w nie kremy to może nawet i 31 lat:P

      Usuń
    5. Ja tam się cieszę, że one są i to wystarczy :)

      Usuń
  4. Jeju jeju, strasznie mi miło Łukaszu!!! :) Po prostu powiedziałam, to co myślę, a że niektórzy nie chcą dyskutować w ciekawy sposób, a potem się obrażają, blokują i robią inne tego typu rzeczy to już pozostawiam każdemu do oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. możecie podać linka chętnie bym zobaczył jak Ola miażdży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tę dyskusję chodzi

    http://kraglosci.pl/?p=50085

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Ola, widzę że dyskusja niczym w naszym sejmie, bardzo łądne wyważone, i nie agresywne komentarze, rozwaliłaś ją :) W pojedynku na klaty też byś wygrała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam to była dyskusja na poziomie 'grochem o ściane' :) A bić się z nikim nie zamierzam, nigdy haha :D To by było coś uwłaczającego dla kobiety :)

      Usuń
  8. Pani Olu, jestem pod wrażeniem całokształtu. Mój pomysł na napis koszulkowy dla Pani to: "Dobrze mi z oczu patrzy". Pozdrawiam gorąco nie mogąc oczu oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Kto wie, może i w przyszłości zdecyduję się na taką koszulkę :D Pozdrawiam i zapraszam częściej!

      Usuń
    2. Jako największy fan na Centralną Europę największych biustów, będę chętnie i regularnie podglądał posiadaczkę największego w tamtej części kraju ;)

      Usuń
    3. Sorry Ivo ale większego fanatyka ode mnie nie znajdziesz, Ty se możesz byc na centralną Europe ja przechwytuję ten tytuł dla Wszechświata!

      Usuń
  9. Gdyby tutaj była opcja 'lubię to' to bym kliknęła :) Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm. A czytałeś posty? W niektórych piszę, co się u mnie aktualnie dzieje :)
    Czym się zajmuję? Pracuję i studiuję, więc młodość ucieka mi przez palce :D Nie lubię wielu rzeczy, ale wolę się skupiać na tym, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieta pokazała biust i już się faceci zlecieli :D :D :D .
    x
    Kiedyś miałem psa. Nazwałem ją Zołza :).
    Po haśle: "Zołza do nogi !" oglądały się na mnie wszystkie kobiety w okolicy :D :D :D .
    Zapewne tak samo było z tym T-shirtem :) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Na następnym proponuję wydrukować: "Dobre, bo z Polski" :) .

    OdpowiedzUsuń