czwartek, 18 kwietnia 2013

2 w 1

czeeeść! coś ostatnio znajduję dość sporo czasu żeby porobić zdjęcia tego jak się ubieram. czy to przed pracą czy to w dzień wolny. sezon wiosenny już w pełni, można zacząć odsłaniać nogi tylko problem jest wtedy kiedy masz nogi białe jak mąka :O ;D na solarium chodzić nie chce, a jeszcze nie ma dni typowych do opalania się. no nic, trzeba będzie wysmarować się marchewką :)
aby było szybciej i wygodniej tworzę dziś post z dwoma zestawami, w których przewija się motyw pantery. a grrr :D

pierwszy zestaw ukazuje jak ubiera się większość dziewczyn na codzień. ot dżinsy, jakaś koszulka, sweter lub marynarka i balerinki czy trampki. myślę, że pazurem tutaj jest bluzka w panterkę, która należy do mojej przyjaciółki Natalki i z tego miejsca chciałabym ją pozdrowić mimo tego, że nie chce mi tej bluzki odsprzedać xD tak wygląda w wersji codziennej, ale wiązanie, które znajduje się z przodu możemy zawiązać z tyłu i wtedy ukazuje się baaardzo duży dekolt :) na górę narzuciłam luźną kurtko-narzutkę, która baaardzo szybko się sprzedała - mi osobiście udało się ją kupić na długo przed pojawieniem jej się w sklepach :) dodanie ogromnej torby pozwala zmieścić wszystkie potrzebne nam rzeczy, a w płaskich butach możemy chodzić, biegać i skakać :)









kurtka - reserved
bluzka - new look
spodnie - atmosphere
baleriny - atmosphere
torba - no name
bransoletka - new look


drugi zestaw wzbudza większe zainteresowanie na ulicach :D lubię tę spódnicę, mimo tego, że jest żółta, a ja żółtego nie znoszę! oczywiście klasyczny minus tego koloru na wiosnę - zostaniesz zaatakowana przez małe, czarne muszki i wyglądasz jak dalmatyńczyk w czarne kropki ;) do tego koszulka dzięki, której mam duuuże serce :D ale ja to zawsze mam. na wierzch zwykła marynarka i tak jak w zestawie powyżej wielka torba i płaskie buty. na ulicach nie widać jeszcze dużo dziewczyn w długich spódnicach, choć ja osobiście uważam, że są tak samo urocze jak te krótkie. długie kojarzą mi się z taką zwiewnością i spacerowaniem przy brzegu morza. aaach, wakacje przyjdźcie trochę szybciej! 

buziaki!!








marynarka - reserved
koszulka - new look
spódnica - atmosphere
buty - atmosphere
torba - no name
bransoletki - reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz