wtorek, 30 kwietnia 2013

kolorowa sukienka

hej! pierwsza część majówkowego urlopu już za mną, niedługo będę się szykować na tę drugą część -  weekend, ale będzie on już spędzony w bluzach i dresach a nie w sukienkach :)
będąc u siostry nie mieliśmy za dużo czasu na chodzenie po sklepach, ale na ratunek przyszedł mi ukochany primark <3 5 pięter, drugi pod względem wielkości w całym UK i człowiek może zapomnieć o bożym świecie ;) oczywiście jak to ja najbardziej upodobałam sobie przeceny i wyszukiwanie różnych, na maksa tanich perełek :D myślę, że mi się to udało a efekty będziemy mogli oglądać w przyszłości na blogu :)
zestaw, który dzisiaj przedstawię jest niesamowicie wygodny, myślałam, że sukienka do samolotu się nie nada, ale ta spisała się doskonale :) do tego narzuciłam kurtkę w kowbojskim stylu z frędzlami i zwykłe czerwone baleriny. lubimy to!
i udanego weekendu majówkowego :):*

wszystkie ubrania - atmosphere












1 komentarz:

  1. Świetny blog!!! Zapraszam do mnie, bo... zostałaś nominowana do nagrody VBA!

    OdpowiedzUsuń