wtorek, 28 maja 2013

aztec body

HEJ!!! myślałam, że uda mi się dodać post z urodzinową datą, ale spóźniłam się kilka minut :D tak, tak, czas szybko mija, nie dawno człowiek cieszył się, że kończy 18 lat i będzie miał dowód osobisty a tu już 21 :O
kilka dni w domu to czas dobrej zabawy, relaksu i spędzania czasu z rodziną. niestety jutro trzeba już wracać do pracy i szarej rzeczywistości :<
pogoda dzisiaj rano była tak ładna, że nie chciało się kisić w spodniach - niestety z pogodą jak z kobietami - bywamy zmienne i taka też była dzisiejsza aura. po południu nad morzem tak mnie wywiało, że marzyłam tylko o gorącej herbacie i ciepłym dresie :D no ale nie o tym mowimy. połączyłam dziś ze sobą dwa wzory - dziewczęce kwiatki na spódnicy i czarne, siateczkowe body z nadrukiem w azteckie wzory. body mają to do siebie, że ubierając je pod spódnicę lub spodnie nic nie będzie nam wychodzić bokiem :D do tego narzuciłam marynarkę pożyczoną od siostry, brokatowe sandały, całkiem pakowną kopertówkę i naszyjnik, który jest jednym z prezentów urodzinowych :D udanej nocy! :*

marynarka - atmosphere
body - atmosphere
spódnica - peacocks
buty - atmosphere
torebka - no name
naszyjnik - new look







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz