środa, 22 maja 2013

big blue bow

SUKIENKA - element garderoby wprost idealny :) nie trzeba się martwić czy góra pasuje do dołu, a dół na góry, po prostu zakładasz i jest :D dlatego tak bardzo lubię sukienki - szczególnie te odcinane pod biustem w stylu baby doll. ta którą mam na sobie poniżej kojarzy mi się ze stylem Jackie Kennedy. z przodu zupełnie prosta lecz cały efekt robi tylna część z odkrytymi plecami i naszytymi kokardkami. jako, że niektóre wieczory są jeszcze chłodne to nie można było latać na gołe nogi i w sandałach :D więc bazą są czarne rajstopy, baleriny i kurtka. do tego dodałam torebkę, w której jestem teraz absolutnie zakochana <3 niby zwykła i prosta, ale jej nasycony kolor i złoty łańcuszek powodują, że przyciąga uwagę :) dopełnieniem stroju jest mój ulubiony naszyjnik - gruby, złoty łańcuch zdobiony delikatnymi, kolorowymi kwiatkami i perłami.
a już niedługo ulubiony dzień w roku czyli 27 maja :)

udanego wieczoru! :*

sukienka - atmosphere
kurtka - atmosphere
torebka - mohito
buty - no name
naszyjnik - atmosphere








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz