niedziela, 18 sierpnia 2013

burger king!

hej Wam :) już jutro mija rok od momentu kiedy założyłam sobie tego bloga - ale ten czas leci :) miał być urodzinowy post, ale praca zwyciężyła, jednak mam nadzieje, że co się odwlecze to nie uciecze :D
już dawno miałam ochotę na jakiś śmieszny t-shirt przyciągający uwagę, a że mam duży biust to uwaga zostanie przyciągnięta podwójnie xD podobne koszulki ma w swojej ofercie local heroes, jednak 130zł za bawełniany t-shirt to zdecydowanie za dużo, ja wolę kupić więcej za mniej i tak właśnie było z tą koszulką - w przeliczeniu 25zł i nawet jak się zniszczy to nie szkoda wyrzucić :D dobrałam do tego musztardowe spodnie, luźną kurtko-narzutkę i sandały z ćwiekami w kolorze pudrowego różu, które podobały mi się już od dawna - w końcu są moje :) udanego tygodnia! :*

koszulka - atmosphere
kurtka - reserved
spodnie - atmosphere
bransoletki - atmosphere
buty - zara








3 komentarze:

  1. żem sobie kupiła teraz tę kurtko-narzutkę za 30zł! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. to Ci się udało :) bo pamiętam, że jak tylko się pojawiły w sklepie to szybko się rozeszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w sumie zapomniałam, że pracujesz w RE więc pewnie zrobiłaś tak samo jak ja, że za 30zł :D

      Usuń