piątek, 30 sierpnia 2013

happy birthday

balony ach te balony ^^ gdy je widzimy od razu kojarzą nam się z jakimś świętem. czy to urodziny w dzieciństwie, czy wesele w dorosłym życiu. mają za zadanie wywoływać pozytywne emocje i tak też działają :) długo zabierałam się za zrobienie tych zdjęć. a to balony nie kupione, a to do pracy trzeba iść, a to deszcz pada. cały czas było jakieś 'ale' no 'ale' w końcu się udało :) kilkanaście dni temu minął rok jak założyłam sobie 'steffanolee' zobaczymy czy wytrwa do następnego roku :D
w tym zestawie miałam na sobie sukienkę w szmaragdowo - turkusowym kolorze - takie odcienie są idealne dla kobiet z rudymi włosami. w ogóle cała paleta zielonego odcienia jest dla nich idealna :D nie wiem czemu, ale faktura tej sukienki kojarzy mi się z morskimi falami :) no ale mniejsza. do tego dobrałam złoto - czarny naszyjnik z zielonymi kryształkami, gdy go zobaczyłam to od razu wiedziałam, że będzie mój <3 oraz czarne sandały na obcasie - stwierdzam, że to jedne z najwygodniejszych butów na obcasie jakie miałam do tej pory :) no to jeszcze raz sto lat dla bloga ! :D

sukienka - atmosphere
naszyjnik - atmosphere
buty - select












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz