czwartek, 19 września 2013

fioletowa maxi

hej! dzisiaj post na szybko, bo za chwilę czeka mnie pakowanie a jutro już powrót do Polski :) jesień już coraz bliżej, a dzisiaj myślałam, że mnie wywieje :D miałam na sobie długą, fioletową spódnicę i choć fioletowy nie należy do moich ulubionych kolorów, to stwierdzam że można ją połączyć na wiele różnych sposobów z innymi rzeczami - z chęcią widziałabym ją z limonkowym swetrem <3 do tego dobrałam czarną bluzkę, koralową marynarkę i kwiatowy naszyjnik w takich samych kolorach. naszyjnik ten z racji swojego kwiecistego kształtu został przeze mnie nazwany "ogrodem botanicznym na klacie" no i to by było na tyle! buziaki :)

ps. na dodatek moja 'fashion victim' siostrzenica :)

bluzka - atmosphere
marynarka - atmosphere
spódnica - new look
balerinki - atmosphere
naszyjnik - h&m






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz