wtorek, 1 października 2013

Vivienne Westwood melissa

Marzenia są po to żeby je spełniać, więc w końcu mogę się pochwalić, że zakupiłam swoje pierwsze gumowe obcasy prosto od Vivienne Westwood i jestem w nich absolutnie zakochana! :D Długo oglądałam, szukałam, porównywałam nie mogąc się zdecydować jaki model chcę. Najbardziej podobały mi się wisienki, ale te praktycznie nie do zdobycia jako nowe, więc zdecydowałam się na model Lady Dragon V Amethyst Globe. Fioletowy brokat w połączeniu z niebieską kulką 'bombką' robi mega wrażenie! Z jednej strony nie mogę się już doczekać kiedy je założę, a z drugiej boję się, że z moim szczęściem zaraz je uszkodzę :D w każdym razie już zaczynam zbierać na kolejną parę, bo każdy kto je kupi nie potrafi poprzestać na jednej :))
Przed zakupem warto poczytać jak rozróżnić oryginał od podróbki. Oryginał produkowany jest zawsze w Brazylii, zapakowany w oryginalne pudełko i woreczek przeciwkurzowy. Flek jest zawsze w kolorze buta a znaczek na wkładce wewnętrznej zawsze jest odwrócony w jedną stronę. Oprócz tego oryginalna metka nigdy nie będzie przyczepiona na plastikowym paseczku, tylko na takim jak na zdjęciu poniżej, a więc jeśli chcesz oryginał - zawsze zwracaj uwagę na te szczegóły! No i oczywiście słynny zapach gumy balonowej unosi się od razu po otworzeniu kartonika :)
miłego oglądania :*










2 komentarze: