poniedziałek, 14 października 2013

ryan gosling on the top!

hejo hejo! jak poradzić sobie kiedy musisz wyjść z domu mając 'po sobotniego' kaca? najlepiej ubrać coś co nie będzie naciskać na żołądek :) tak też zrobiłam dziś. legginsy na gumce, do tego luźny t-shirt o męskim kroju z podobizną aktora ryana goslinga. na zewnątrz nie było zimno, kurtki nie chciałam zakładać, bo stwierdziłam, że jeszcze zdążę się nimi nacieszyć, więc zamiast tego postawiłam na mega ciepły, futrzany sweter w kolorze ciemnej zieleni. włosy z cyklu 'bad hair day' najlepiej zakryć kapeluszem. do tego akcent czerwieni na torbie i butach i można lecieć :D
za wszystkie błędy z góry przepraszam, ale jestem mega zmęczona :D miłego!

t-shirt - atmosphere
sweter - atmosphere
legginsy - reserved
buty - atmosphere
torba - new look
kapelusz - atmosphere
bransoletka - no name








1 komentarz:

  1. Proszę o kontakt( e-mail wraz z nazwą bloga) na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić możliwość współpracy
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń