poniedziałek, 11 listopada 2013

goodbye blue sky...

szybko szaro, szybko ciemno, szybko zimno czyli jesień w pełni :) dzięki temu, że tak szybko robi się ciemno mam wrażenie, że dzień mija tak błyskawicznie, a wieczory się dłużą. w pracy chodzę cały czas w spodniach, w domu w dresie i jeśli mam wyjść gdziekolwiek indziej to jestem 'spragniona' noszenia spódniczek i sukienek :D mam też kilka sukienek na oku, ale chcąc żeby były idealnie dopasowane trzeba by było znaleźć odpowiedni materiał i jeszcze lepszą krawcową :D zobaczymy czy ta wizja się spełni!
a tymczasem dzisiejszy zestaw i zdjęcia robione 'na szybko' bo nastał nas zmrok xD miałam na sobie koronkową spódnicę i ciepły sweter w kolorze zgniłej zieleni z dodatkiem złotej nitki. kojarzy mi się ze stylem militarnym. dołożony kontrastujący naszyjnik, a płaszcz, buty i szalik w klasycznym beżu.
miłego oglądania! :)

sweter - reserved
spódnica - terranova
naszyjnik - mohito
buty - ccc
płaszcz - atmosphere
komin - h&m
torba - select













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz