niedziela, 17 listopada 2013

pierwsze urodziny Galerii Orient

wczoraj miałam okazję uczestniczyć w ciekawym wydarzeniu - była to wystawa prac Anny Brudzińskiej połączona z obchodami pierwszych urodzin szczecińskiej Galerii Orient. było kameralnie, ale bardzo klimatycznie :) same prace zrobiły na mnie duże wrażenie. przenikające ze sobą różne odcienie niebieskiego mogły spowodować uczucie chłodu, ale wcale tak nie było :) każdy mógł sobie zinterpretować obraz na swój własny sposób, a mieć takie oryginalne cacko w domu to nie lada powód do dumy :)
mówiąc szczerze na początku nie wiedziałam w co mam się tam ubrać :> ale w końcu postawiłam na najbardziej klasyczny wybór czyli niezastąpiona mała czarna. nie wiedziałam też, że większość obrazów była w kolorystyce moich dodatków, więc mogę powiedzieć, że do obrazów 'pasowałam jak ulał' ;D chabrowa torebka, granatowa kulka przy bucie i przenikające kolory na naszyjniku. żeby nie było zbyt oficjalnie na wierzch narzuciłam dżinsową katanę - bo przecież dżins pasuje do wszystkiego! :)

sukienka - h&m
katana - no name
torebka - mohito
naszyjnik - atmosphere
buty - vivienne westwood









 
można też było pooglądać ręcznie robioną biżuterię Lewanowicz :)





z Łukaszem z www.lucaslucaprio.blogspot.com :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz