poniedziałek, 2 grudnia 2013

witamy w grudniu!

witamy w grudniu! miesiącu bombek, choinek, mikołajów z czekolady i cekinowych sukienek :) to właśnie pod koniec roku robimy sobie podsumowania i porównania z tym co sobie obiecywaliśmy w roku ubiegłym :) ja mogę skwitować to tak 'obiecanki cacanki' :D no ale dobra bo schodzę na inny temat. dzisiaj na blogu chciałabym Wam pokazać szary zestaw ( aż dziw, że nie przemyciłam w nim kolorów :D ) cienki sweterek ze skórzanymi rękawami połączyłam ze starą spódnicą bombką w 'kwiaty malowane'. co jak co ale ten krój nie każdemu pasuje - ja wreszcie mogłam się poczuć osobą 'z dużą pupą' xD dołożyłam do tego duży naszyjnik, bo stylizacja bez naszyjnika to nie stylizacja! :D i buty, które krojem troszeczkę przypominają mi workery. bardzo podoba mi się połączenie zwiewnej sukienki z masywnymi butami, ale myślę, że tak masywnej osobie jak ja połączenie to nie będzie pasować więc nie będę tak nosić :) do usłyszenia i oby Mikołaj w tym roku bogaty był! :DD

sweter - reserved
spódnica - dorothy perkins
naszyjnik - atmosphere
buty - ccc
kurtka - c&a
szalik - h&m
torebka - mohito













1 komentarz: