piątek, 31 stycznia 2014

daisy

dziś tak zwyczajnie. zwykła kurtka - bo ciepła. zwykłe buty - bo płaskie. zwykła torba - bo duża. zwykłe legginsy - bo czarne. ale mój absolutnie ukochany sweter ( od kilku dni :) ) jest tutaj na pierwszym miejscu. pudrowy róż i motyw stokrotek, który mi tak czy siak kojarzy się z obrazkiem jajek sadzonych xD dlatego właśnie tak bardzo mnie urzekł :) miałam do wyboru albo rozmiar najmniejszy, albo największy. wybór padł na ten drugi. jest trochę za duży, ale to nic. oversizowe rzeczy są wciąż na topie a mnie przynajmniej grzeje więcej materiału. dobrałam do tego czarny kapelusz, który nadaję się idealnie gdy chcemy poobserwować ludzi z ukrycia :) have fun!!

sweter - atmosphere
legginsy - atmosphere
buty - ccc
kurtka - c&a
komin - h&m
torba - select
kapelusz - atmosphere












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz