piątek, 24 stycznia 2014

kwiatowe legginsy

hej! pierwszy miesiąc nowego roku za pasem i niestety w końcu zima dopadła i nas. rozbierając się do dzisiejszych zdjęć myślałam, że totalnie zamarznę, a dłonie połamią się jak papier xD cóż za poświęcenie ;) teraz wyjście z domu bez ciepłego swetra jest niemożliwością. miejmy nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko, a lato będzie bardzo, bardzo gorące :)
dziś miałam na sobie czarną oversizową koszulę upolowaną na wyprzedaży za 19.90zł. wisiała jako jedyna na wieszaku i to w moim rozmiarze, więc chyba czekała na mnie :D koszula jest cienka i żeby nie było mi zimno założyłam ciepły sweter w kolorze zgniłej zieleni. do tego dobrałam legginsy w kwiatowy wzór, a od czasu kiedy zobaczyłam w h&m legginsy z wzorem kota w stylu 'co ja pacze' to strasznie mi się spodobały legginsy z wzorami i mam nadzieję, że niedługo będę miała ich więcej w swojej szafie :D
na sobie mam:

legginsy - mohito
koszula - cubus
naszyjnik - mohito
buty - ccc
torba - select
kurtka - c&a
komin - h&m
czapka - reserved








a na dodatek nowy tatuaż. keep it smile!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz