wtorek, 18 lutego 2014

chaber i neonowa żółć

hej! chciałam ten post nazwać 'chaber i limonka' ale zastanowiłam się czy buty i czapka faktycznie przypominają kolor limonki :D od ponad tygodnia w moim regionie jest tak ciepło, że noszę już wiosenno-jesienny płaszcz, a kozaki zamieniłam na trampki. na baleriny jeszcze się nie zdecyduję :) w tym zestawie nr 1 są dodatki. chabrowa ( elegancka ) torebka i neonowe trampki oraz czapka - te z kolei bardziej sportowe. takie połączenie sportowej elegancji bardzo mi się podoba, bo nadaje wygląd miejskiego, luzackiego stylu :D dobrałam do tego niebieskie rurki, sweter w stokrotki i beżowy trencz ze skórzanymi rękawami. całość dopełniła chustka ze słynnym monogramem i kwiatami zaprojektowana przez Murakami dla LV. kupiłam ją parę lat temu i kompletnie zapomniałam o jej istnieniu :D

ps. jeszcze ponad miesiąc do wiosny <3

płaszcz - atmosphere
sweter - atmosphere
spodnie - atmosphere
buty - no name
torebka - mohito
czapka - new yorker
chusta - louis vuitton










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz