niedziela, 9 lutego 2014

red + blue

hej! po dzisiejszym dniu naładowałam się pozytywną, 'przedwiosenną' energią :) chciałabym, żeby już było po zimie, zrzucić z siebie te kurtki, szaliki, kozaki i zacząć latać w trampkach i katanach. no ale już bliżej niż dalej :> dziś założyłam na siebie starą, chabrową sukienkę i czerwoną marynarkę, które znalazłam w szafie w domu :) mam takie coś, że jak doczepię się do jakiegoś ubrania to najchętniej chodziłabym w nim cały czas, ale trzeba czasami trochę poeksperymentować :D dobrałam do tego torebkę i komin w kolorze pudrowego różu. torebka nie wydaję się być duża, ale jest bardzo pakowna. książka, portfel i inne babskie rzeczy spokojnie się w niej zmieszczą. lubię ją jeszcze bardziej za to, że kosztowała tylko 25zł <3
a już w następny weekend szykuje się ciekawe, modowe wydarzenie, na którym będę obecna, także wyczekujcie relacji :) udanego tygodnia! :*

sukienka - atmosphere
marynarka - h&m
torebka - bershka
komin - bershka
buty - ccc
bransoletka - od mamy










1 komentarz:

  1. Kobieto skąd ty te ciuchy bierzesz! są ekstra :D
    fajny pozytywny blog zawsze zaglądam
    też zapraszam ciebie na mojego bloga, o trochę innej tematyce florystycznej :)
    http://four-flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń