niedziela, 20 kwietnia 2014

happy easter!

jajka, jajka wszędzie ;D jako fanatyczka jajek uwielbiam Wielkanoc ;D Wam szanowni odwiedzający mojego bloga chciałabym życzyć dużo słońca i uśmiechu oraz wszelkiej pomyślności w życiu prywatnym :)
W mojej małej mieścinie dziś było baaardzo ciepło, więc w końcu ubrałam najpiękniejsze buty ze swojej kolekcji. Dopasowałam do tego miętową sukienkę ( ciekawy materiał na biuście - wytłaczany srebrną nitką w blasku słońca bardzo ładnie się mienił, ale nie udało mi się uchwycić tego efektu na zdjęciu :( ) jednak pomysł pojechania nad morze w tym zestawie okazał się nie do końca trafiony, bowiem wiatr zepsuł cały pomysł na sesje, a różnica aż 10stopni na przełomie 25km nie dodawała energii do spacerowania, więc po godzinie wróciliśmy do domu. ach nie ma to jak ciepła bluza i legginsy :D BUZIAKI! xx


kurtka - atmosphere
sukienka - atmosphere
torebka - mohito
buty - vivenne westwood ( lady dragon )
naszyjnik - atmosphere













4 komentarze: