czwartek, 28 sierpnia 2014

black one

Hej ho hej ho! Nie było mnie tu sporo czasu - wiadomo WAKACJE :) Jest teraz środek nocy, czyli idealny czas na robienie posta <3 Każdy, kto mnie zna dość dobrze wie, że jestem typowym nocnym markiem, bo lubię sobie posiedzieć do 3ciej w nocy, by pospać do 12 :) Noc to idealna pora na przemyślenia. Na to, co już się nam przydarzyło, czego nauczyło,na to co planujemy i do czego zmierzamy. Noc to idealna pora na myślenie o ludziach, którzy nas otaczali i odeszli by patrzeć na nas z nieba, a także na tych, którzy nas opuścili, bo po prostu im nie zależało. Czasem jestem ciekawa czy oni też w ten sposób myślą. Jednak najlepszym, odprężającym zajęciem w nocy jest oglądanie kamerki live z Waikiki Beach. Patrzę i stwierdzam: kiedyś i ja tam pojadę!

Co do poniższego posta, to chciałam sprezentować dziś coś wystrzałowego. W końcu 19ego sierpnia 'STEFFANOLAA' skończyła dwa lata :D Pogoda nie sprzyja na prezentowanie letnich zestawów, ale mam nadzieję, że co się odwlecze to nie uciecze! Miłego oglądania

top - new look
kurtka - atmosphere
spódnica - atmosphere
buty - stradivarius
torba - h&m












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz