niedziela, 14 września 2014

i'm blue

Hejo Hejo Hejo! :D Dawno nie było tutaj nic nowego, nawet przespałam drugą rocznicę bloga :O Czasami nie ma warunków do zrobienia takich zdjęć jakich bym oczekiwała, więc rocznicowy post zostawię na później :))) Jesteśmy w trakcie 'feszyn łików'. Był już Nowy Jork, aktualnie jest Londyn. Oglądając kolekcje spring/summer 2015 robi się człowiekowi smutno, że za chwile w Polsce nastanie jesień i zima i niestety wysyp smutnych kolorów na ulicach :( Osobiście na NYFW najbardziej podobała mi się kolekcja Oscara de la Renty. Ultra kobiece sukienki, kolory, lejące się tkaniny, motywy kwiatowe - wprost idzie się zakochać <3 Ja dziś przedstawiam Wam zestaw z dżinsami :D Można by pomyśleć, że to coś dziwnego, bo bardzo często słyszę 'Boże Stefan Ty w spodniach?!' no cóż... Czasem nawet kobiecy Stefan musi wskoczyć w spodnie :D Do ciemnych dżinsów dobrałam jasno błękitną bluzkę, marynarkę w panterę. Na każdym z dodatków widniał kolor niebieski, bo jak to było w piosence 'oprócz błękitnego nieba, nic mi więcej nie potrzeba!' I z tą myślą zostawiam Was na nowy tydzień. Buziaki :*

spodnie - atmosphere
top - butik
marynarka - atmosphere
torebka - mohito
buty - atmosphere
naszyjnik - atmosphere













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz