czwartek, 25 grudnia 2014

xmas time

W końcu trochę wolneeeego! :) Wigilia, Boże Narodzenie to przede wszystkim czas spędzony z rodziną na leniuchowaniu i jedzeniu mega pyszności :D ( nowe postanowienie od nowego roku hihi ) Nie chce Was za bardzo zanudzać, więc chciałabym tylko złożyć życzenia i wrzucić kilka zdjęć z wczoraj :) A więc drodzy czytelnicy w te święta życzę Wam spokojnego, a zarazem wesołego czasu spędzonego w gronie najbliższych oraz samych pozytywnych chwil i spełnienia marzeń w nowym 2015 roku! :) Oprócz tego zapraszam Was na Facebooka na mój fanpage, gdzie jest filmik z życzeniami :D Ja na Wigilię ubrałam tiulową spódnicę, limonkową bluzkę oraz cukierkowy naszyjnik <3

bluzka - mohito
spódnica - fanfaronada
naszyjnik - no name









3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o te na zdjęciach to 'miałam' bo już obcięłam i przefarbowałam :D Ale dziękuję pięknie :)

      Usuń
  2. Oprawki okularów pasują do koloru spódnicy :) .

    OdpowiedzUsuń