sobota, 3 stycznia 2015

first post in new year!

Hej wszystkim w trzecim dniu nowego roku! :) Mam nadzieję, że Wasza zabawa sylwestrowa była w pełni udana, a Wasze postanowienia na 2015r się spełnią :) Oprócz tego chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia i siły by spełniać wszystkie swoje marzenia, oraz żebyście zawsze byli otaczani przez naprawdę serdecznych ludzi :)
Ja dziś byłam nagrywać kilka filmików do mojego projektu - stwierdzam, że chyba nie mogłabym być vlogerem :D Oczywiście przed powiedzeniem "kamera, akcja!" pomyślałam, żeby zrobić kilka ujęć na bloga :) Na sobie miałam ciemne dżinsy, do tego krótki falbankowy top, pudrowy płaszcz, duża szara torba i opaska pasująca kolorystycznie do zestawu. Ja już się zbieram do spania, za to Wam życzę udanego weekendu!

płaszcz - reserved
top - mohito
dżinsy - atmosphere
buty - deichmann
torba - h&m
opaska - no name
komin - reserved











1 komentarz: