środa, 11 marca 2015

liliowa tiulówka

Cześć Wam! Dodaję posta z lekkim opóźnieniem :D To już moja druga tiulówka od Fanfaronady. Teraz wersja light ( a nie widać mocno :D ) w moim "teraz" ulubionym kolorze czyli pastelowym, jasnym liliowym. Zawsze chciałam połączyć tę spódnicę ze skórą i ciężkimi butami - no i mam! :D Całość dopełniłam dużym, kwiatowym naszyjnikiem :) W trakcie robienia zdjęć było bardzo zimno, wiało i kropiło, więc machnęłam spontaniczną sesję z parasolką :D Miłego oglądania!

PS. Nie wiem czemu blogger tak prześwietla kolory :(

kurtka - atmosphere
body - forever21
spódnica - fanfaronada
buty - deichmann
naszyjnik - inferno shop











3 komentarze:

  1. Korale dobrze uzupełniają czarno-białą monotonię :).
    Odnoszę jednak wrażenie, że ten strój "skraca" Twoją sylwetkę.
    Oczywiście, jako facet, mogę mylić się :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie na ostatnim zdjęciu :D :D :D.
    No dobra...
    W końcu jestem tylko mężczyzną, a my podobno mniej kolorów rozróżniamy :).

    OdpowiedzUsuń