niedziela, 5 kwietnia 2015

misz masz

Hej! W pierwszym zdaniu nowego postu chciałabym życzyć Wam wesołych świąt Wielkanocnych, spędzonych w miłej atmosferze pełnej śmiechu i radości. I oby nikt Was jutro mocno nie oblał! :D Ja na czas świąt oddaję się totalnemu lenistwu. Nie interesuje mnie praca, nie interesuje mnie szkoła. Nadrabiam zaległości książkowe, internetowe czy filmowe. No po prostu totalne odcięcie od codziennych obowiązków :D Ostatnio pogoda płatała nam niezłe figle. Słońce + deszcz + śnieg + grad w przeciągu jednego dnia to dla mnie chyba za dużo. Na szczęście w zachodniopomorskim pogoda na święta dopisała ( fakt nie było temperatury jak na Miami Beach, ale bynajmniej nie padało! ) Ja dzisiaj połączyłam kontrasty. Czerń połączyłam z bielą, a żółty z niebiesko - fioletowym ( każde oczy inaczej interpretują ten kolor :D ) Biały płaszcz w kwiaty jest moim ulubionym ubraniem na początek wiosny. Luźny, pasuje do sukienek jak i do dżinsów no i bardzo przyciąga wzrok na ulicy :) Sweter, który mam pod spodem upolowałam na przecenie za 30zł ze 150zł. Gatunek jest fantastyczny! A krój i kolor przypominają mi szalone lata 90te czyli moje dzieciństwo :)  Bazę stanowiła małą czarna + czarne rajstopy ( rzadko kiedy noszę jakieś inne ) Do tego dopasowałam smakowitą, niekaloryczną :D kopertówkę w kształcie czekolady i płaskie baleriny z paskami i czubem. ENJOY!

płaszcz - atmosphere
sweter - h&m
sukienka - c&a
buty - atmosphere
kopertówka - new look
opaska - no name













2 komentarze:

  1. W tym płaszczyku, przyciągasz na pewno uwagę wszystkich przechodniów :).
    Ciekawe jest ujęcie na ławce, Panienko z Czekoladą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak. Bardzo dużo osób patrzy na niego, no bo jest dość niespotykany w mieście gdzie jednak królują czarne płaszcze :)

      Usuń