piątek, 24 kwietnia 2015

Bonjour Paris!

Dziś nad ranem wróciłam do domu po kilku dniowej wyciecze po Paryżu. Było fantastycznie! :D Nie wiem czemu spora część osób mówi, że Paryż jest brudny i śmierdzi. Ja nie widziałam brudu, nie czułam smrodu, a zamiast tego w pewnych momentach można było się poczuć jak w jakimś nadmorskim kurorcie, a nie w europejskiej stolicy. Wszędzie jasne budynki, zieleń i dużo, dużo kwiatów :) Przez te kilka dni pogoda dopisała nam w 100% Nawet udało nam się trochę opalić :D Przywiozłyśmy ze sobą super wspomnienia i ponad 3 tysiące zdjęć :D Być może w przeciągu kilku dni wrzucę tutaj jakąś fotorelację z miejsc, które udało nam się odwiedzić. Dziś skupiam się na sesji pod wieżą Eiifla :D Zdjęcia robiłyśmy na placu Trocadero, z którego roztacza się najładniejszy widok na wieżę. ( niestety najwyższy poziom był w remoncie, więc nie ma tego efektu w całości, ale tak czy siak ja jestem ze zdjęć zadowolona :) ) Myślałam, że tiulowa spódnica tylko tutaj wzbudza skrajne emocje. Myliłam się, bo w Paryżu też byłam pod 'obserwacją' :D Nawet pewne panie podeszły sobie zrobić ze mną zdjęcie haha :D Co jak co było miło. Wam życzę miłego oglądania zdjęć i jeszcze lepszego weekendu! :*




















11 komentarzy:

  1. Co za piękna pogoda ! I twoja uśmiechnięta buzia... Idealnie ;)
    Czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne niebo, daje dobre tło :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sesja, bardzo mi się podoba :)
    Przy okazji chciałabym Cię spytać skąd jest ta tiulowa spódnica? Szukam takiej która będzie "gęsta", wielowarstwowa no i będzie plus size.
    Może pisałaś gdzieś na blogu, ale ja pierwszy raz do Ciebie trafiłam i wolałam spytać zanim zatopię się w czytaniu i temat mi umknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Paryżu, ale bardzo chciałabym zwiedzić Luwr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luwr jest ogromny! :) Musiałabyś poświęcić na niego sporo czasu.

      Usuń