piątek, 4 marca 2016

my little pony

Hej wszystkim! Jak tam żyjecie? Zadowoleni z powodu piątku? :D Ja ten weekend miałam spędzić bardziej intensywnie - we Wrocławiu, ale nie wyszło, więc przyjechałam do rodziców i będę cały weekend odpoczywać :) W ostatnich dniach w Szczecinie była pięęęękna pogoda! Słoneczko i spoko temperatura spowodowały, że porzuciłam mojego futrzaka na parę dni i przyodziałam mój oczojebny, limonkowy płaszcz z ubiegłego sezonu :D Dobrałam do niego bluzę z tęczą i napisem My Little Pony w centralnej części klatki piersiowej. Od razu jak ją zobaczyłam to stwierdziłam, że musi być w mojej szafie. Trochę szkoda mi było dać za nią 90zł, ale gdy zobaczyłam ją na wyprzedaży + miałam jeszcze zniżkę LPP to nie mogłam jej sobie odmówić! :D Piękne kucyki za całe 35zł <3 Najfajniejsze są w niej właśnie te kucyki na rękawach :D Dobrałam do tego klasyczne czarne legginsy i trampki, bo trochę pochodziliśmy w dzień, kiedy robiłam te zdjęcia :) Żeby nie było "za smutno" to do różowych trampek dobrałam kapelusz w tym samym odcieniu :D Nie powiem, że ludzie się nie patrzyli, bo w końcu zimą w Polsce dominuje tylko czarny, szary i czasem beżowy kolor :D Więc taka tęcza kolorów zwracała uwagę haha :D
AAA! Zapomniałabym :D Zapraszam Was serdecznie do oglądania jutrzejszego odcinka "Stylowego magazynu" na TVN Style z moim udziałem. Start 17.30!!! :D Buziaaaaki!

PS. Dodaję również kilka zdjęć z wystawy klocków Lego :D Szaleństwo!

płaszcz - reserved
bluza - cropp
legginsy - h&m
trampki - converse
kapelusz - h&m
torebka - mohito














5 komentarzy: