poniedziałek, 28 marca 2016

cześć wiosna!

Witam Was wszystkich w ten świąteczny poniedziałek - od razu się inaczej ten dzień traktuje, kiedy jest ta świadomość, że większość z nas nie musi iść do pracy :D
Też tak macie, że przy odrobinie słońca od razu macie więcej energii i chęci do działania? Bo ja tak! Gdybym miała więcej hajsu to wzięłabym kogoś znajomego, zabukowała jakieś wakacje i powygrzewałabym się gdzieś w ciepłych krajach ( kolejne marzenie - pojechać na Kubę <3 ) Niestety bogaczem nie jestem, więc staram się cieszyć z tego co mam :D Wolne święta + ładna pogoda + bliskość morza nie mogła się równać niczemu innemu jak zapakowaniu się w samochód i pojechanie nad polskie wybrzeże. Uwielbiam jak nie ma sezonu i nad naszym morzem jest taka cisza i spokój. Morze wczoraj również było bardzo spokojne, a jego kolory przypominały te ciepłe wody, które są tak daleko od nas :)
Muszę Wam powiedzieć, że lubię przyjeżdżać do rodzinnego miasta. Można sobie wtedy powspominać czasy szkoły - chociaż nie były one jakoś bardzo dawno :D Powspominać ludzi, z którymi kiedyś się utrzymywało kontakt i różne inne sytuacje :D Ach <3 To taka anegdotka haha :D
A teraz to już w sumie z górki, bo kalendarzową wiosnę już mamy. Niech się tylko okolica szybko budzi i rozkwita, a dzięki temu będzie pewnie jeszcze więcej postów na blogu! Juhuuuu :)
Ja Wam życzę jeszcze spokojnego, chilloutowego świątecznego popołudnia i zapraszam Was do obejrzenia zdjęć mojej świątecznej stylóweczki - aż dziwne, że ubrałam dżinsy a nie sukienkę :O

kurtka - primark
marynarka - lumpeks
top - walmart
dżinsy - primark
buty - no name
torebka - stradivarius














2 komentarze:

  1. Olu, ja też uwielbiam ten czas, gdy wszystko wkoło budzi się ze snu zimowego. Właśnie wróciłem ze spaceru z aparatem. Uwielbiam bezkrwawe łowy... :) Nie mam jak swojego foto tu wrzucić, żeby się pokazać... :) Ty wyglądasz rewelacyjnie... :) Leżysz na piasku, nie zimno?? :) Gdyby była sukienka np. w kwiaty, wglądało by bardziej wiosennie. Nie mniej jednak pięknie i stylowo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie było mi zimno - teraz może być już tylko cieplej! :) pozdrawiam

      Usuń