piątek, 8 kwietnia 2016

palmy mi odbiły

Cześć wszystkim w piąteczek! Naszykowani na weekend? Chyba, że pracujecie zmianowo i dla Was weekend to jak normalny dzień :D Witajcie w klubie! Ja mam teraz wolne popołudnie i zamiast szykować się w końcu na jakąś odjechaną imprezę w klubie, to siedzę, piszę dla Was tego posta i obmyślam co muszę w domu wysprzątać na błysk <3 Ostatnio byłam w domu rodzinnym i zrobiłam z rodzicami kilka ujęć na bloga. Mogę powiedzieć, że mój wygląd na poniższych zdjęciach już nie jest taki w stu procentach aktualny ponieważ... obcięłam włosy!!! :D Nie przepadam za chodzeniem do fryzjera, więc takie wydarzenie to już coś w moim życiu hahaha :D Mam nadzieję, że na dniach pokażę się w jakimś outficie, gdzie będzie można zobaczyć moje krótkie włosy.
A co do samego ubioru to wybaczcie, ale teraz będę chyba cały czas męczyć tę marynarkę :D No zakochałam się w niej :) Ogółem cały ubiór jest dość przesłodzony. Róż wszędzie ( nawet słuchawki miałam różowe xD ) Do tego wygodne legginsy w palmy i zielona torebka. Choć jest mała to bardzo pakowna.
Trochę przez te palmy udzielił mi się klimat wakacji. Coraz cieplej za oknem, planuje urlopy i jakby tu je spożytkować, gdzie pojechać, co odwalić itp. plus podkradłąm trochę imprezowych kawałków od taty z samochodu i teraz mogę śmiało odliczać dni do sezonu :) W tym roku na całe wakacje nigdzie nie wyjeżdżam. Bye bye Stany i bye bye Hawaje. Trudno się mówi - co się odwlecze to nie uciecze, a ja jestem pewna, że kiedyś napiszę dla Was post prosto z Waikiki Beach! Na chwilę obecną pozostają mi kamerki z widokiem na żywo na hawajskie wyspy i szczecińska dzielnia, gdzie widok z okna rozprzestrzenia się na tętniący życiem orlik :D Pozdrawiam serdecznie :*

marynarka - lumpeks
koszula - cubus
legginsy - primark
trampki - converse
torebka - mohito









5 komentarzy:

  1. Hej Olu... Szlona i uśmiechnięta... Słodko wyglądasz jak truskaweczka... :) Widziałem już gdzieś Twoje krótsze włosy, wyglądają rewelacyjnie mimo iż wolę dłuższe... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;P
    Najbardziej podbiła moje serce ten żakiet, bo ciężko dostać jaki ładny kolorowy żakiet w rozmiarze większym niż zaniżone XL plus rozsądna cena ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie tę radość, gdy upolowałam go w lumpeksie za jakieś 10zł <3

      Usuń
  3. Jak znudzi Ci sie juz ten zakiet to plisss daj cynka, z checia go odkupie od Ciebie :D zajebissssty jest! Zazdroszcze! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń