wtorek, 5 kwietnia 2016

Szczecin feszyn łik!

Hej kochani! Ostatnie dni to prawie lato :D Pierwszy raz w tym sezonie trzeba było ogolić nogi naprawdę dokładnie, bo rajstopy zostały zrzucone! hahah :D Także wybaczcie, że te nogi jednak takie białe, no ale solarium nie lubię, a Malediwy muszą jeszcze poczekać :D
Wczoraj odkryłyśmy też fajną miejscówkę na robienie zdjęć. Szczecin jak nie Szczecin <3 Od kilku dni mam fazę na lumpeksy. Mam kilka swoich ulubionych w centrum miasta i jednego dnia robię najazd na nie wszystkie :) Np. sukienka, którą widzicie poniżej jest właśnie z lumpeksu. Wczoraj kupiłam sukienkę, sweter, dwie bluzki, koronkowe body i apaszkę, a za to wszystko zapłaciłam ok. 20zł. Można? MOŻNA :) Ale najlepsza jest ta satysfakcja kiedy coś odnajdziesz, co Ci się podoba, co na Ciebie pasuje, co jest niezniszczone ( a często nawet nowe z metkami! ) i kosztuje jakieś grosze! No co może lepiej humor poprawić? Już nawet czekolada ma wielką konkurencję!
Słyszeliście o Targach Plus Size w Poznaniu? Odbędą się one już 23 kwietnia i mam zamiar się na nich pojawić! Oprócz mnie będzie tam również wiele innych blogerek plus size np. Beauty Plus Size, Krągła Dziewczyna czy Gruba i Szczęśliwa. Macie zamiar też tam się wybrać? Ja już się nie mogę doczekać! Was zapraszam do obejrzenia stylóweczki inspirowanej stylem boho. Falbaniasta, kwiatowa sukienka - w sumie idealna na plaże, do tego sznurowane baleriny tzw. buty Jezusa, skórzana kurtka, a we włosach zawiązałam chustę. Czemu tak? Strasznie podobają mi się turbany noszone na latynoskich kobietach. Wygląda to niesamowicie! Niestety uważam, że mi by nie pasowało, więc pozostała taka mini kokarda :D

kurtka - primark
sukienka - lumpeks via primark
buty - primark
torba - mohito
chusta - lumpeks














6 komentarzy:

  1. Olu wyglądasz rewelacyjnie i wiosennie :) Nóżki nieważne że nie opalone, przyjdzie na to czas. Widać że z nadejściem wiosny i usmiech większy na twarzy. Okularki mrrr.... pasują i dodają uroku. W second hand, często można coś ciekawego trafić i to widać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie damy rady z moją drugą połówką dojechać do Poznania na targi, mamy w rodzinie wesele... Udanej zabawy i mile spędzonego czasu na targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( No ale na weselu na pewno będziecie się też świetnie bawić :)

      Usuń
  3. Śliczna stylizacja :) Najbardziej podoba mi się chyba ta sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gołe nogi i kurtka. Uwielbiam to połączenie

    OdpowiedzUsuń