czwartek, 25 września 2014

hello autumn

Koniec lata, koniec laby :D Czas uśmiechnąć się do długich spodni i ciepłych swetrów. Oh God why??? :) Czemu nie ma u nas klimatu jak w Hiszpanii?:D Dziś ubrałam na siebie pierwszą rzecz w mojej szafie w kraciasty wzorek. Pamiętam jak w tamtym roku buszowałam po angielskich sklepach i wszędzie widziałam kratkę. Siostrą się nią zachwycała, a ja stwierdziłam, że to najokropniejszy wzór ze wszystkich możliwych. No i tak - kobieta zmienną jest, bo dzisiaj widzę kratę w stylizacjach boho, w połączeniu z kapeluszami, kowbojkami czy skórami. Och, ach, uch ciekawe czy więcej kraciastych rzeczy zagości w mojej szafie :) Kraciastą bluzkę mgiełkę połączyłam z dżinsową spódnicą, skórą z frędzlami i czarnym kapeluszem. Stylizacja kojarzy mi się z brytyjskim college :)

top - sinsay
spódnica - new look
skóra - atmosphere
torba - new look
baleriny - atmosphere
kapelusz - atmosphere










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz