poniedziałek, 27 października 2014

tęczowa mozaika

'I'm sitting here, in a boring room' - nie wiedziałam jak zacząć tego posta, więc z pomocą przyszła akurat zaczynająca się piosenka pt .'Lemon tree' :D Jakoś nie chce mi się również rozpisywać, więc powiem krótko. Komplety są mega! Jestem zakochana w tym poniżej. Szorty udające spódnicę oraz bluza w stylu bomber jacket razem ze swoim wzorem tworzą mega połączenie. Komplet można nosić na sportowo i na elegancko ( już widzę go w połączeniu z kulkami od Vivienne Westwood na wiosnę <3 ) Na górę narzuciłam limonkowy płaszcz, który zdecydowanie jest teraz moim ulubionym okryciem wierzchnim. Dobrałam do tego pastelowy szal, dużą torbę oraz holograficzne tenisówki slip on. Szkoda tylko, że zdjęcie nie oddaje tego jak fajnie się mienią :D Miłego oglądania kochani <3

szorty, bluza - atmosphere
top - reserved
płaszcz - reserved
torba - h&m
szal - reserved
buty - atmosphere


















7 komentarzy:

  1. czesc od dawna zagladam do twego Bloga i podziwiam twe relacje modowe;) Mam pytanie gdzie kupujesz biustonosze? bo ja mam podbny biusy do twego troszke mniejszy ale duzy:( jestem zalamana po dziejszych zakupach gdzyz zaden stanik nie byl dla mnie dobry. pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) miło mi, że tu zaglądasz i zapraszam częściej :D Biustonosze kupuje w UK w dość popularnej sieci sklepów - hipermarketów Asda. Mają oni tam również dział z ubraniami, bielizną etc nazywany George :) Chociaż i tak w planach mam wybór do specjalistycznej braffiterki, ale coś tam dojść nie mogę :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hi ! Ich bin Michael ..finde siehst total süss aus ..sprichst du etwas deutsch ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie są takie kolorowe kamieniczki :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nóżki w rajstopkach ....mmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń