środa, 15 października 2014

weselny klimat

Od razu uprzedzam, że zdjęcia miały być inne w zupełności. Miałam przed oczami wizję sesji, z kolorowymi balonami, w słonecznym miejscu. Niestety pogoda wszystko jak zwykle zepsuła, bo cały, dosłownie CAŁY dzień lało! A robienie zdjęć w deszczu to żadna przyjemność :< Mam nadzieję, że jeszcze przed zimą uda się sfotografować spódnicę w innych warunkach, bo jest naprawdę niesamowita. Fakt, że mój zadek wygląda w niej jak szafa trzy drzwiowa w niczym nie przeszkadza, gdy górne i dolne proporcję się wyrównują :) Spódnica była szyta na miarę, przez popularną na całą Polskę ( lecz naszą szczecińską :) ) firmę Fanfaronada, której znakiem rozpoznawczym są właśnie tiulowe, 'księżniczkowe' spódnice :) Do weselnego zestawu dobrałam body z koronkowym wykończeniem, które kupiłam praktycznie w ostatnim sklepie, na ostatnim dziale, w ostatni dzień przed imprezą :D Z dodatków to oczywiście kolorowy, duży naszyjnik i buty Melissa z lodowym obcasem zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Oczywiście zdjęcie też nie oddaje ich smakowitości :) Wesele było bardzo udane, nawet udało mi się wygrać flaszkę! :) Miłego oglądania

body - forever21
spódnica - fanfaronada
torebka - mohito
buty - karl lagerfeld for melissa
naszyjnik - no name











2 komentarze: