poniedziałek, 16 lutego 2015

Fanfaronada

Witajcie! Dzisiaj odwiedziłam pracownie szczecińskiej marki Fanfaronada, której znakiem rozpoznawczym są tiulowe spódnice :) Sama jestem posiadaczką jednej, a druga jest w trakcie tworzenia. Ten model spódnic jest po prostu bajeczny <3 Specjalna technika szycia powoduje, że tak pięknie układają się na sylwetce. Fanfaronada ma w swojej ofercie również bluzki, spodnie czy ubrania śmiało nadające się dla przyszłej panny młodej. Najfajniejsze jest to, że szyją na wymiar i dana rzecz będzie pasowała idealnie na każdą sylwetkę. Jestem dumna, że w naszym regionie istnieje taka firma :)
Nie muszę oczywiście dodawać, że w pracowni można poczuć się jak w domu :D Uśmiechnięte panie same powodują taką atmosferę i aż nie chce się wychodzić :) Ze starannością dbają o klientów i ich samopoczucie.
Pani Dario - gratuluję! :)

PS. Przepraszam również, że ostatnio tak mało tutaj 'stylówek' ale po prostu nie ma czasu, żeby zrobić coś fajnego :( Mam nadzieję, że mi wybaczycie! Tym bardziej, że teraz dopadło mnie wstrętne choróbsko i marzę żeby jak najszybciej się go pozbyć :)








3 komentarze:

  1. a możesz powiedzieć czy one się naciągają w talii? bo nie ukrywam, że są śliczne ale nie wiem czy są dość elastyczne w pasie właśnie? :) Widziałam, że można je też kupić na stronie https://showroom.pl a dostałam tam do wykorzystania kupon na urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są rozciągliwe w talii :) zapinane na zamek także trzeba uważać dokładnie żeby się dobrze wymierzyć i zamówić odpowiedni rozmiar :)

      Usuń
    2. Nie są rozciągliwe w talii :) zapinane na zamek także trzeba uważać dokładnie żeby się dobrze wymierzyć i zamówić odpowiedni rozmiar :)

      Usuń