wtorek, 24 lutego 2015

white hat

Już za chwilkę, już za momencik pożegnamy zimę! Ostatnie dni w Szczecinie dały nam trochę promieni słonecznych, dzięki którym mogliśmy naładować baterie :) Chociaż ja i tak jestem naładowana tym, że za kilka dni znów ( a w sumie po 5 miesiącach ) zawitam do Liverpoolu - a tam co? Chillout, relax i fun :D
Przy okazji dzisiejszego, słonecznego dnia postanowiłam w końcu wybrać się na jakieś zdjęcia! Trochę zaniedbuję te moje "dziecko" ale mam nadzieję, że już w marcu będę mogła zaskoczyć Was czymś ciekawym :)
W poniższym zestawie numerem jeden był kapelusz upolowany za całe 9.90zł :D Można powiedzieć, że stylóweczka była robiona pod niego. Czarno biała torebka w kropeczki ( kojarzy mi się z latami 50 i 60 ) Czerwone trampki na grubej podeszwie, a do nich szalik z elementami czerwonymi. Jako bazę wybrałam luźną czarną koszulę i legginsy. W takim wygodnym zestawie można było śmigać :)

płaszcz - reserved
koszula - cubus
legginsy - new look
torebka - mohito
buty - new look
szalik - sinsay
kapelusz - bershka









1 komentarz: