niedziela, 10 maja 2015

spotkanie z Sylwią Majdan

Cześć wszystkim! Jak zwykle znajduję czas na napisanie postu w niedzielę po 23 :) Maj to niesamowicie gorący okres w moim kalendarzu - zaczyna się majówką, a kończy moimi urodzinami :D Także jestem trochę zajęta organizowaniem imprezy, pracowaniem, edukowaniem się, a przy okazji, po drodze natrafiłam na kilka fajnych projektów, w których biorę udział :) Bądźcie na bieżaco na moim fanpage i instagramie ( linki po prawej stronie, pod moim zdjęciem :D ) 

Szczecin płata nam figle pod względem aury - upał, słońce, po chwili chmury, deszcz i burza. To najgorsze co może być, bo praktycznie nie wiadomo jak się ubrać. Na chodzenie w gołych nogach jeszcze za zimno, a w rajstopach już za gorąco - tzn. szczególnie mi, bo nie noszę rajstop poniżej 40 den haha :D No, a że dzisiaj było ledwo 10 stopni to trzeba było pogodzić się z płaszczem. Dzisiaj musiało być mi przede wszystkim wygodnie, więc założyłam ulubioną spódnicę, luźną, krótką bluzkę i postawiłam na zabawne dodatki w odcieniach czerwieni. Gumowe buty z serduszkiem, a do tego kopertówka w kształcie arbuza. No i jak tu nie kochać owoców?! :) W takiej stylóweczce wybrałam się na zajęcia w szkole z opiekunką naszego kierunku - Sylwią Majdan. Ktoś kto zna się na modzie oraz polskich markach na pewno o niej słyszał :)

Sylwia jest osobą bardzo miłą, ale i zdecydowaną i pewną tego co robi, oraz swojej marki sygnowanej własnym nazwiskiem. A jest czego, bo projekty jej klasycznych sukienek lub bluzek z falbankami są bardzo kobiece i na pewno pasowałyby każdej z nas. Na zajęciach rozmawialiśmy o tym jak utworzyć własny biznes, oraz co robić, by utrzymać się na rynku modowym w Polsce. Mam nadzieję, że każde kolejne zajęcia będą tak samo interesujące i inspirujące jak te dzisiaj. Warto też napomknąć, że atelier Sylwii znajduje się w Szczecinie - co mnie bardzo cieszy, bo to kolejna interesująca marka z siedzibą w naszym mieście :)

płaszcz - atmosphere
bluzka - mohito
spódnica - atmosphere
torebka - new look
buty - mel by melissa














8 komentarzy: