piątek, 22 maja 2015

Kobiety z dużym biustem

Tak samo jak ja nazwałam poniższy post - taki sam będzie temat odcinka popularnego programu 'Rozmowy w toku' , którego emisja jest zaplanowana na wrzesień tego roku. W telewizyjny nowy sezon wchodzimy z wielką pompą ! :D Ja wyznaję zasadę, że raz się żyje i wszystkiego w życiu trzeba spróbować. Kiedy pierwszy raz zaproponowano mi udział w tego typu programie, nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i wzięłam w nim udział :) Pomimo długiej podróży, bo aż z północy na południe Polski, dobra energia i humor mnie nie opuszczały. Najfajniejsze w takich wyprawach jest, że można poznawać nowych, super ludzi - choć ja sama na początku znałam się tylko z Martą, to na miejscu poznałam resztę dziewczyn , które jak się później okazało też mają konta na stronie krągłości.pl. Także wczoraj odbył się mini zlot biuściastych pań :D Marta, Monika, Paulina, Ania pozdrawiam Was serdecznie! :* Osobiście jestem bardzo ciekawa efektów końcowych, które zostaną wyemitowane. Nie omieszkam Was również poinformować kiedy emisja, żebyście również mogli to zobaczyć :) Ja wczoraj bawiłam się świetnie i oby czekało mnie więcej tego typu dni. Fajnie było choć raz poczuć się zupełnie swojsko w towarzystwie dziewczyn, które też mają ogromny biust i wiedzą co to znaczy :) Jak to się mówi? Hej cycolina! Pomachaj do mnie! :D No więc macham Wam wirtualnie i życzę miłego oglądania zdjęć :)























7 komentarzy:

  1. Kochana,będę czekać na emisję programu,sama mam wg mnie spory,niby 85G..
    Śliczną masz tą spódniczkę :) Bardzo mi się takie podobają,ale osobiście bym się bała założyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o kontakt w sprawie współpracy.
    Ewa Michalak

    OdpowiedzUsuń