czwartek, 4 czerwca 2015

niebieska sukienka

Cześć wszystkim w ten piękny, słoneczny i wolny dzień :D W końcu znalazłam trochę czasu żeby zrobić zaległy post i piszę do Was prosto z łóżka :) Teraz jak moja rodzina jest w rodzinnym mieście to chcę spędzić z nimi jak najwięcej czasu, więc kursuję pomiędzy Szczecinem a Gryficami, no a jak już jestem tak blisko morza to korzystamy z ciepełka i jedziemy na plażę. Tym razem wybór padł na Kołobrzeg. Pomimo chmur na niebie, na plaży było mega przyjemnie i aż chciało się iść cały czas przed siebie brzegiem morza :) Chociaż woda była zimniejsza niż ostatnio xD
Nie chciało mi się brać wiele ubrań ze sobą, więc pożyczyłam sukienkę i marynarkę od siostry. Dobrałam do tego naszyjnik w pasujących kolorach i brokatowe tenisówki. Tak kontrastujące kolory przyciągały wzrok i małe muszki też haha :D
No i chciałabym się Wam pochwalić, że już wkrótce podejmę współpracą z panią Ewą Michalak. Wszystkie panie z dużym biustem powinny kojarzyć to nazwisko :) Miłego długiego weekendu!









2 komentarze:

  1. Nie najlepsza ta sukienka, jak po młodszej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś, bo akurat pożyczona od siostry. Tylko, że starszej bo młodszej nie mam ;D

      Usuń