niedziela, 6 grudnia 2015

grudzień i koniec!

Witamy w grudniu :) Jak wiecie u mnie na blogu zimą mniej się dzieje, ze względu na brak czasu, motywacji i pogody do robienia fajnych zdjęć na dworze ;D Zaczęłam nową pracę - w Rossmannie <3 Najlepszej drogerii haha :D Jak narazie jestem bardzo zadowolna. Zobaczymy jak będzie dalej. Jak już mówiłam czasowo trochę nie wyrabiam: dwie prace, basen, siłownia a gdzie czas dla siebie i najbliższych? :) Dzisiaj odwiedziłam rodzinne miasto i wybrałam się z rodzicami na mały spacer. Wzięłam ze sobą lustrzankę i coś tam pofociliśmy, ale zimny wiatr psuł nam koncepcję i chęci :D Co wyszło to wyszło :) Jak tam u Was? Mikołaj odwiedził w kolejne Mikołajki? Szykujecie się do świąt? Wyczuwacie tą magiczną atmosferę? A może chcecie żeby święta szybko minęły? Osobiście lubię grudzień właśnie za ten mikołajowy klimat. Wszędzie przystrojone witryny, drzewa, domy itp. ale też wszędzie multum pędzących ludzi :D A bo to prezenty, a bo coś innego trzeba załatwić :) No i pomalutku odliczamy do końca roku. Zrobiliście sobie podsumowanie mijającego okresu? Chyba się na to skuszę i zrobię takie plusy i minusy tego roku. Chociaż wydaje mi się, że teraz było zdecydowanie więcej plusów <3 No a potem kolejny, nowy rok. Nowe cele, motywacje, plany itp. U mnie się to zmienia jak w kalejdoskopie i co chwilę pojawiają się nowe 'widzi mi się' :D Jeżeli wszystko się uda to druga połowa nowego roku będzie dla mnie przełomowa :) Nowe miasto, nowe otoczenie, nowe COŚ :D No ale poczekamy jeszcze trochę i nic nie mówię, żeby nie zapeszyć :D
Właśnie siedzę słuchając świątecznych piosenek i ogarniam zdjęcia dla Was :) Jutro kolejny pracowity dzień. Jak wyjdę przed 9 rano, to wrócę po 21 wieczorem. Achh :D Ale dosyć tego gadania - skupmy się na stylóweczce :D Będąc tydzień temu we Wrocławiu odwiedzając znajomych zaszłam do galerii handlowej, z której wyszłam z tym oto futrem <3 Jestem w nim mega zakochana, choć wyglądam jak taki misiu polarny :D Ale jest to ubranie, które "czuję" od samego początku :D Mega ciepłe, mega słodkie i mega puchate, Zupełnie jak ja hahaha xD Dobrałam do tego szaro - różowe zimowe dodatki, a pod spód założyłam czarną sukienkę, z krótkim "choinkowym" sweterkiem, w którym podkochuję się od tygodnia :) Błyszczy zupełnie jak choinkowy łańcuch a Ty czujesz się w nim tak, że można to opisać zdaniem "shining like a star" hahaha :D Co ja piszę! :D
Od dwóch dni testuję i mogę powiedzieć, że jaram się snapchatem :D Fajne to! Jak chcecie mnie dodać, żeby zobaczyć jakie filmiki nagrywam to proszę bardzo. Mój nick tam to steffanolaa
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę Wam udanego tygodnia!!! <3

futerko - c&a
sukienka - h&m
sweter - h&m
czapka, szalik - sinsay
torebka - atmosphere
buty - deichmann










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz