poniedziałek, 21 grudnia 2015

różowy kapelusz i cekiny

Booooże!!! Dlaczego tak jest, że w sklepach jest tyle fajnych rzeczy, a w portfelu i na koncie jest tak mało pieniędzy? :D Muszę od nowego roku trochę zbastować z zakupami, bo skończę jak w filmie 'wyznania zakupoholiczki' :D Ostatnio buszowałam w centrum handlowym w poszukiwaniu prezentów - to była totalna masakra! Jak co roku zostawiam to sobie na ostatnią chwilę. Oprócz mnie robi tak jakieś 80% społeczeństwa i w ten sposób w sklepach nie ma jak się ruszyć. Nawet w swojej nowej pracy, kasując ludzi, widzę ile osób w tym roku dostanie nowe kosmetyki na gwiazdkę :D Ale cieszę się strasznie zakupionym kapeluszem z tego posta. Przeceniony z 80zł na 20zł <3 A wy już gotowi na święta? Mnie najbardziej rozwala to, że jest po 10-12 stopni :D Znów wyciągnełam kurtkę skórzaną z dna szafy, bo w futrze się gotowałam :) W sumie to nie mogę doczekać się świąt. Tego, że totalnie odpocznę <3 Mam teraz taki natłok obowiązków, że czasem sama nie wiem w co mam włożyć ręce i zazwyczaj wychodzi tak, że danego dnia nie zrobię nic, a potem wszystko się nagromadzi na ostatnią chwilę. Norma w moim przypadku <3 Kto też tak ma?:D

W ogóle mogę powiedzieć, że w tym miesiącu cały czas trzymają się mnie jakieś dziwne / głupie / śmieszne akcje. Raaaany czemu ja przyciągam do siebie tych dziwnych ludzi? Czy nie może być w moim otoczeniu więcej normalnych aniżeli przygłupów? :D Jeżeli facet myśli, że wyśle mi zdjęcie swojego penisa i mi tym zaimponuje ( nawet gdyby był to najpiękniejszy intymny członek ever ) to się myli xD Nie kręcą mnie takie zdjęcia od obcych osób!!! A koleś już na samym starcie jest spalony. No bo co on sobą reprezentuje? xD Ostatnio już zaczęłam ich atakować ich własną bronią. Wkręciłam chłopaka, że zrobiłam screena tego zdjęcia i że będę miała fajny materiał do nowego posta na blogu :D Ziomek najpierw usunął to zdjęcie z konwersacji. Potem usunął wszystkie zdjęcia ze swojego profilu. Na końcu usunął cały profil hahahaha xD Może to da mu nauczkę i trochę zmądrzeje :)
Następna akcja. Kolegujesz się z kimś. Ten ktoś ma dziewczynę, pokazuje Ci ją - nazwijmy ją X. Fajna, ładna dziewczyna - niech im się wiedzie jak najdłużej :) Mija parę miesięcy, w danym związku cały czas jest dobrze, ale Ty przypadkowo widzisz, że ta osoba nie jest od tych paru miesięcy z panią X tylko z panią Y i od tych kilku miesięcy cały czas kłamała na temat tożsamości swojej drugiej połówki. WTF. Ja się pytam po co? :D Hahahaha :D Ten kto mnie zna osobiście wie, że kłamstwa i robienie ze mnie idioty nienawidzę najbardziej. No nic, pomalutku grono bliskich znajomych zaczyna się zwężać. Ale to dobrze :D Przynajmniej z każdą taką osobą wiadomo, że nie trzeba już na nią 'tracić' czasu :) Hasta la vista baby! :D
Trzecia sytuacja. Robimy sobie zdjęcia na bloga - zdjęcia w centrum miasta. Zaczepia nas facet, na oko około 40 lat. Mówi, że chce ze mną zdjęcie. Myślę, że żartuje z tym zdjęciem, ale się zgadzam. Facet podchodzi i robimy sesję, a potem się ze mną poznaje ( zdjęcie z uściskiem dłoni prezesa muszę Wam pokazać xD ) Po czym stoi z 10 minut i gada i gada i gada :) Numeru telefonu nie podałam, ale dostał namiary na bloga. Jak odnalazł i to czyta to serdecznie Pana pozdrawiam :D

Pewnie w święta zrobię dla Was jakiegoś posta, ale juz teraz chciałabym Wam życzyć wspaniałych świąt, spędzonych w cudownej, rodzinnej i leniwej atmosferze, pysznych potraw, jeszcze lepszych prezentów i dużo, dużo uśmiechu :) MERRY XMAS!


kurtka - atmosphere
kamizelka - c&a
spódnica - atmosphere
top - reserved
buty - ccc lub deichmann nie pamiętam xD
kapelusz - h&m
szalik - sinsay
torba - h&m











5 komentarzy:

  1. Musisz miec szczescie znajdowac takie perelki - super masz te ubrania :)
    Ps. Kamizelki nie chcesz sprzedac? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że na początku miałam trochę obawy co do różowego kapelusza, ale z czasem myślę że można do niego dobrać odpowiednią stylizację. Moje kapelusze które posiadam w domu pochodzą od https://www.sterkowski.pl/ i jestem przekonana, że kiedyś również kupię sobie takie różowiutki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń