piątek, 5 lipca 2013

pastelowo

hejo! każdy wolny dzień staram się wykorzystywać na maksa, tymbardziej kiedy deszczowy kraj nawiedziła typowo wakacyjna pogoda :D aż szkoda siedzieć w domu. szkoda też zachodzić do sklepów, kiedy do wypłaty jeszcze trochę :) ale jak tylko przyjdzie ona na konto, to będzie można zaszaleć <3
dzisiejszy zestaw miał być przede wszystkim wygodny i przewiewny i taki też był. na sobie miałam bluzkę, którą kupiłam parę lat temu na przecenie za całe 19zł i jest jedną z moich ulubionych bluzek :) do tego dobrałam spódniczkę w pastelowym, brzoskwiniowym odcieniu i torebkę w podobnej kolorystyce. z dodatków ograniczyłam się tylko do 'bransoletki' zrobionej z naszyjnika, którą prawie bym zgubiła bo się przerwała xD a na nogi założyłam gumowe sandały z ćwiekami. całość sprawdziła się na medal :)

bluzka - c&a
spódnica - reserved
torebka - atmosphere
buty - atmosphere
bransoletka - george











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz