niedziela, 21 lipca 2013

sukienka po raz setny

welcome! :) czy to aby nie monotematyczne, że w większości wolnego czasu, gdy nie mam na sobie uniformu lub domowego dresu mam na sobie sukienkę? :D ulubiony element garderoby i baaardzo wygodny :) przeglądając niektóre blogi mam wrażenie, że dziewczyny fotografujące swoje zestawy pokazują się tak tylko i wyłącznie do zdjęć, a czy ubierają się tak na codzień naprawdę? chyba o to w tym chodzi, żeby pokazywać to jak naprawdę się nosimy i jakąś tam swoją indywidualność, a nie specjalne przebrania na potrzeby bloga :D
w poniższym zestawie miałam na sobie sukienkę, która ma mój ulubiony - rozkloszowany krój. jest dość krótka i zarazem niebezpieczna, szczególnie gdy musimy się po coś schylić. doświadczyłam tego w autobusie pełnym ludzi gdy reklamówka wypadła mi z rąk :o xD do tego może już nie modna kombinacja kolorystyczna torebki i butów w tym samym odcieniu i opaska na głowę robiąca za bransoletkę. enjoy! :)

sukienka - atmosphere
sandały - atmosphere
torebka - mohito
opaska - atmosphere






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz