wtorek, 2 lipca 2013

spacerowo

hej! jestem już za 'wielką' małą wodą i stwierdzam, że nie mam zbytnio czasu na blogowanie :( okres wakacyjny to przede wszystkim praca no i jak to w sezonie jest dość pracowicie. po pracy nie mam już na nic siły więc zazwyczaj biorę prysznic i hop do łóżka. teraz mam dwa dni wolnego, więc wczorajszy wykorzystaliśmy na totalny chillout i spacer, bo było całkiem ciepło, a dziś już typowa british weather. wiatr, deszcz i zimno :( wczoraj miałam na sobie zwykłe, ciemne dźinsy, do tego dobrałam panterkową bluzkę z baskinką, złoty naszyjnik z napisem 'love' i marynarko-kurtkę o ramoneskowym kroju. obcasy ubieram raz na ruski rok, bo na codzień jest mi w nich niewygodnie ale wczoraj zrobiłam wyjątek :)
pozdrawiam :*

bluzka - atmosphere
spodnie - atmosphere
buty - atmosphere
marynarka - george
naszyjnik - atmosphere





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz