sobota, 27 lipca 2013

słonie na spodniach

hej! dziś chciałabym Wam pokazać spodnie, w których się ostatnio zauroczyłam i które o dziwo są na mnie dobre :D teraz rzadko kiedy mam takie coś, że zobaczę jakąś rzecz w sklepie i poczuję do niej 'miłość' od pierwszego wejrzenia tak, że od razu muszę ją kupić - ale takie coś poczułam właśnie do tych spodni. są one dość luźne i wygodne. nie rzucają się aż tak bardzo w oczy, bo mają ciemną kolorystykę. zdjęcia tego nie oddają ale motyw słoni ma piękny, szmaragdowy kolor. dobrałam do tego brzoskwiniową bluzkę z delikatną baskinką, wisior z turkusowym okiem, różowe sandały i czarną torebkę - kuferek :) taka mała odskocznia od spódnic i sukienek! pozdrawiam :))

bluzka - mohito
spodnie - atmosphere
sandały - atmosphere
torebka - atmosphere
naszyjnik - george







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz