poniedziałek, 19 stycznia 2015

meeting with Radzka

Czeeeeść! Co to był za udany dzień :D To właśnie dziś szczeciński Empik zorganizował spotkanie z vlogerką, stylistką i autorką książki 'Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!' Ta dziewczyna to chodzący wulkan energii :) Ciepło, optymizm i sympatia biła od niej z każdej strony i aż miło było patrzeć na osobę, która poświęciła swoje życie swojej pasji - a jest w tym naprawdę dobra! Spotkanie rozpoczęło się po godzinie 18. Po krótkim wywiadzie przeszliśmy do części praktycznej, czyli określania typu sylwetek. Każda z nas posiada inny typ figury - mnie akurat trafiło się powiększone jabłko ze zgrabnymi nogami ( komplement od Radzki ach :D ) Po tej części mogliśmy zadawać pytania. Ja oczywiście zapytałam jak wygląda sposób ubierania się dziewczyn plus size w Polsce - no i tak jak myślałam, musimy jeszcze sporo popracować :) Miło było również usłyszeć słowa, że świetnie wyglądam. Radzka dziś połechtała moje ego jak mało kto! :D Później już była część dla fanów - podpisywanie książki, robienie zdjęć. Podsumowując spotkanie należało do bardzo udanych i polecam każdemu zapoznanie się z książką :)
















2 komentarze:

  1. Ja wszystko rozumiem, kobieta z pasją, ale twierdzenie że poświęciła temu swoje życie jest jeszcze przedwczesne i na wyrost, toż to dziecię jeszcze w wieku coś około pewnie 25 lat w porywach do 30-tu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświęciła :) Mogła skupić się na skończonym prawie, a jednak robi to co lubi :D

      Usuń